CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 10 Julai 2011

I love the fact that you want to be with me and only me


Bila tengok gambarkan atas ini ,semua perempuan ini merasai saat ini .Jujurkan ?Mahu disayangi,dikasihi,dibelai .Itu semua fitrah semula jadi manusia .Saya pun tidak terkecuali .Siapa yang tak mahu diri dia disayangi atau dikasihi .

Semua orang perlukan kasih sayang ,manusia mana yang mampu hidup tanpa kasih sayang ?Saya rasa semua orang akan hilang sebahagian dari hidup mereka jika mereka hilang tempat untuk bermanja .Begitu juga dengan saya .Ramai lelaki yang ingin melabuhkan kasih sayang mereka kepada saya ,tetapi saya tak dapat terima entah sebab apa .

Benda yang berlalu harus dibiarkan berlalu ,usah kita ingat atau kenang .Tetapi mengapa saya tidak dapat berbuat demikian ?Macam orang cakap ,berkata itu mudah dari melakukan .Saya sudah hilang tempat bermanja ,berkongsi ,berbahagi dan lain lain .Dulu sewaktu dia ada saya selalu abaikan dia sekarang ?

Saya tak tahu macam mana untuk tahu samada lelaki itu ikhlas atau hanya main main dengan saya .Saya takut untuk jatuh ke dalam lubang yang dalam untuk kesekian kalinya .Saya rasa tak semua orang tahu sakit yang saya rasa .Sakit yang saya rasa bukan biasa biasa .Perempuan mana yang mahu diri dia dibuang selepas semua yang dia beri kepada kekasih hatinya ?

Mana ada perempuan yang mahu dirinya diceraikan ?Saya rasa tidak ada seorang pun yang mahu .Tetapi itu yang berlaku keatas diri saya .Saya dibuang begitu sahaja .Alasan yang cukup mudah ,sudah tidak serasi ,saya jumpa dengan orang yang lebih baik dari kamu .Bukankah sebelum kita bercinta ,awak mengatakan saya yang terbaik ,jiwa dan hati saya serasi bersama awak ?Apa semua ini ?Saya keliru ,adakah perempuan ini dilahirkan untuk menjadi mainan lelaki ?

Kakak saya cakap "Lelaki kalau umur dari 14 tahun hingga 19 tahun ,pemikiran mereka tidak matang dan selalu membuat keputusan yang terburu- buru .Saya tak tahu ,tidak semua lelaki samakan .Kakak ada juga tanya "mengapa adik kaple ?bukankah itu sangat menyakitkan jika setiap kali berlakunya pergaduhan ?perselisihan faham ?

Macam kawan saya cakap "Bila sesuatu itu ada didepan mata kita tak akan hargai sampai bila kita kehilangan ia baru kita akan hargai ."Betul cakap kawan saya itu ,itu yang berlaku kepada saya .Tetapi kalau lelaki itu benar sayangkan saya ,haruslah berkorban sedikit untuk saya .Cinta perlukan perngorbanan ,mengapa ingin bercinta jika tidak mahu berkorban ?

Saya kembali di masa dulu ,merasai kasih sayang dan belaian dari orang yang sayangkan saya .Seperti gambar diatas ,saya sangat rindukan saat seperti gambar di atas.Rasa sangat dihargai ,semua itu sukar diungkapkan dengan kata kata .

I just want happiness for a while .I want to feel what others feel when with the person they love .I want to be loved ,appreciated ,indugle,and other loved ones.I am a human being who needs love . I need an honest man,a good ,patient,intellingent,friendly,courteous to me.I request this is excessive ?Too much if I can not forget my old love ?Do not blame him in this case because this is all because of my own because i can not to forget him .I do not know why that makes me unable to forget him ,he was part of my life where I might remove him from my life after what we under went together .Excuse me for all this .I honestly say this is not a requirement of all me ,all this is difficult to control




Tiada ulasan:

Catat Ulasan