CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 22 Jun 2011

Crossed my heart

Hello,semua kekawan saya .Apa khabar awak semua ?Saya baru lega dari demam +batuk +selesema .Saya harap awak semua sihat .Entri kali ini berkaitan dengan PERMINTAAN HATI saya semperna Hari Lahir saya yang akan tiba tidak lama lagi .

1.IPOD TOUCH
Saya nak sangat ipod touch ini ,sebab saya suka dengar lagu .Lagipun ipod touch ini boleh tengok vidoe ,snap picture pun boleh .Sekarang saya tengah kumpul duit untuk beli ipod ini dengan hasil simpanan duit saya . J








Cantikkan ipod yang saya pilih semua cantik + cute = sweet jew ,nt saya pun mahu yang macam ini .


2. NOKIA E72
Nokia E72 ini macam BLACKBERRY .Full keypad .Besar + bergaya = HOT.Saya mahu ini juga .Tapi mungkin dapat bila saya sudah kerja . L





Haaaa,korang jangan tak tahu beza pulak antara E72 dengan BLACKBERRY .Saya mahu ini!!!!



3.LUMIX DCM FX66
Sayakan terkenal dengan suka snap picture tanpa kira masa dan waktu .Jadi saya mahu CAMERA LUMIX ini .Kalau boleh saya mahu yang DSLR tu yang mahal dan menjadi kegilaan para remaja di luar sana ,tapi saya tak cukup duit nak beli ,maybe saya sudah berkerja baru mampu untuk memilikinya .

Kekawan saya semua sudah ada camera dan DSLR sendiri saya jew yang tak ada sob~~~~



4.BEAR
Saya sukakan bear jadi saya mahu banyak bear tak kisahlah yang mahal ataupun murah yang penting bear .






Saya suka bear biarlah orang cakap saya macam budak budak tapi ada saya kisah ???^_^


5.PERFUME


Saya paling suka kumpul perfume .Bukan yang mahal tapi yang murah dan sesuai dengan remaja seperti saya .



Normal kalau saya suka perfume yew bukan luar biasa .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan