CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 4 Ogos 2011

Happy Birthdays


22.07.2011 hari kelahiran saya yang ke -16 tahun jadi sekarang saya dengan rasminya berumur 16 tahun .Hari lahir saya ,saya sambut dengan kekawan saya .


Kami sambut birthdays saya dekat KFC di Limbong Kapal .Bersama Izzati,Puteri,dan Fazira .Kami sangat seronok menyambut birthdays saya .


Ini saya bersama Ain dan Puteri di luar tandas KFC .Kami yang suka snap picture ini .Jadi lihatlah saya yang hujung tu sangat gembira dapat sambut hari saya dengan kekawan baru .







Ini saya dengan kawan pergi window shoping .Best taw dapat lepak dengan kawan yang sama kepala .Kami pergi kedai baju ,dan kedai lain lain .Cuci -cuci mata .Lepas tu kami pergi main bowling .







 Ini saya di tempat bowling dengan kawan dan saya ada snap picture saya dengan hadiah yang saya dapat dari kawan-kawan saya .


Semua ini dari kawan kawan sekolah lama saya .Terima kasih korang sebab ingat saya lagi .Sayang korang .


Angry Bird tu dari Siti Madihah  ,yang dalam kotok tu dari Ruhul ,yang kotak besar tu dari Ain ,dan last sekali dari purse coklat tu dar Al-Hafiz 


Ini dari Kak Atih A.K.A Siti Madihah .



Ini dari orang yang saya sayang budak kolej ,jangan marah saya ada koleksi ANGRY BIRD .Semua taw .


Ini baju yang dalam kotak coklat tu ,baju ini sama dengan Ruhul means kalau saya pakai saya akan sama dengan Ruhul jadi kami akan jadi kembar .




Ini dari abang kesayang saya .Abang Zaidi ,lagi satu dia ada bagi baju tapi saya lupa nak snap picture baju tu 

Jadi kesimpulannya saya amat gembira + sedih + terharu = dengan apa yang saya dapat dari orang orang yang saya sayang .Saya tak mengharapkan apa apa pada hari jadi saya ,cukup dengan doa mereka untuk saya .Itu merupakan hadiah yang paling bermakna .Saya berasa saya sudah cukup dewasa sekarang tetapi tak bermaksud saya akan membuat keputusan sendiri tanpa bertanya dahulu kepada orang tua saya .Saya rasa diri saya begitu di hargai pada hari tu .




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan