CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 27 Mei 2011

Sukantara

Sorry untuk semua pembaca blog saya .Sudah lamakan saya tidak update mengabaikan blog saya ini.Ini semua disebabkan banyak aktiviti yang membuatkan saya mengabaikan blog saya sementara waktu .

Ramai yang sedia maklum semua sekolah di Malaysia wajib mengadakan sukan tahuanan.Tidak kecuali di SMKSMAB sekolah baru saya ini.Sukantara datang lagi pada 3.5.2011,hari Selasa,waktu 8-10 pagi.Huh.Semua ini mimpi ngeri bagi yang trauma dengan perkataan sukan .Atau alergik dengan padang dan akitiviti melompat di padang .Saya pun tak kecuali .

Tahun ini saya dimasukkan ke dalam rumah kuning .Yuck!!.Kuning ,warna yang paling saya tidak suka kerana warnanya yang menyakitkan mata .Hurm .Sebenarnya saya tak suka bersukan .Pada usia 15 tahun saya berhenti melibatkan diri dalam akitiviti sukan atas alasan PMR ,tetapi sekrang saya sudah malas turun ke padang atas alasan malas yang menguasai diri saya .

(DIPADANG SEKOLAH )

Nabis baik ada Izzati ,Puteri,Rafidah yang temankan saya .Sudahlah kami berempat sama rumah dengan saya tak lupa juga miera .Acara yang ada pada pagi yang indan ,udara yang segar dan redup itu ialah LARI 100 METER ,LOMPAT JAUH &LONTAR PELURU .Alamak .Alamak .Nasi Lemak sungguh .Saya tidauk suka semua acara itu .Hanya acara 100 meter jew saya lakukan dengan hati yang rela .Selebihnya saya hanya berehat-rehat di Anjung Mutiara .Saya malas mahu berlama-lamaan di padang sekolah yang makin panas apabila matahari mula memancarkan cahayanya ke muka bumi ALLAH ini.

(NOTA )

Entri kali ini sangat pendek kerana saya sudah lama lupakan kejadian pada hari sukan kerana terminum banyak semut =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan