CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 17 April 2011

Hari Ini


Hello my dear friends ,Saya rindu korang semua .Korang hari ini merupakan hari yang sepatutnya happy untuk saya bertukar menjadi sedih .Korang boleh bayangkan orang yang saya sayang ,still sayang kat ex gf dia ?Saya maksudkan Si Dia yang telah mencuri hati saya .

Peristiwaan yang berlaku pada hari ini

-          ABANG TINGKATAN 5 BAGI NUMBER
-          BERDIRI DI TENGAH PANAS
-          MEMDAPAT ANUGERAH KEPUTUSAN TERBAIK UNTUK UNTUK SUBJEK
-          BERBUAL DENGAN SI DIA BERDUA DI ANJUNG MUTIARA

Bermula di pagi yang indah saya sampai dengan semangat yang luar biasa hebat .Dan ada abang tingkatan 5 yang bagi number dia dekat saya melalui Hanif .Pada mulanya sewaktu pelajaran  BAHASA MELAYU saya sibuk membuat kerja yang di beri setelah siapa saya berpaling kebelakang dan melihat ada abang tingkatan lalu dia senyum kepada saya jadi wajar saya membalasnya .Jujur saya tak kenal abang tingkatan 5 itu .Saya perasaan dia memehati saya dari ekor matanya yang melihat saya berbual dengan kekawan saya .Setelah itu Abang tingkatan 5 itu berlalu pergi bersama Hanif .Di waktu rehat .Selepas itu , saya cemburu tengok ada perempauan  main mata dengan Si Dia depan saya .How come ?Menyerap darah saya .Saya bengang gila time itu .Then Anas budak kelas 4MPV datang panggil saya untuk kawat hari anugerah cemerlang pada hari Rabu ini .Berkawat adalah satu kesukaan saya pada masa dulu tetapi bukan sekarang .Saya agak gembira dengan kerenah adik adik yang menyatakan saya comel dan manja .Semua itu buat saya tersipu malu .Kembali kepada kawat .Adusss,semua ini buat saya berbululah .Esok pulak saya akan terima hadiah dekat dewan atas keputusan ujian yang membanggakan untuk awal tahun .Harap semua ini berkekalan sampai akhir tahun dan sampai saya habis belajar .Sudahlah dihadapan orang ramai pasti memalukan jika berlaku perkara yang memalukan .Harap saya dilindungi ALLAH

Erm sekarang tiba masanya saya cerita tentang Si Dia .Waktu rehat Si Dia datang rehat depan kelas saya .Jujur Si Dia buat saya gembira dengan kehadirannya .Tetapi yang memburukkan keadaan ada mata mata nakal yang turut sertai tanpa di jemput .Saya geram tetapi tak terucap .Saya reda dengan keadaan itu .Then waktu balik saya berjalan dengan tiga orang kawan yang saya paling sayang ,tetapi seorang jalan dengan bfnya saya tak kisah .Sebab ada dua orang lagi yang boleh teman saya .Sampai sahaja di Anjung Mutiara saya ternampak Si Dia berjalan menuju ke satu tempat untuk meletak beg ungu kesayangnya .Saya hanya berani memerhati dari ekor mata .Jujur Si Dia sungguh comel di mata saya .Si Dia dengan sopan menegur saya ,saya jadi tersipu sipu malu dengan keadaan itu .Saya berbual mesra dengannya dan banyak mata mata nakal yang memerhatikan perlakuaan saya dengan Si Dia .Sungguh senyumnya buat semua orang terpesona melihatnya .

Saya memberitahu Si Dia yang ada abang tingkatan 5 memberi numbernya kepada saya tetapi Si Dia malah membuat jenakan dengan berita yang saya bawa .Si Dia meminta izin untuk berlalu pergi saya tidak tahu Si Dia ingin kemana .Saya melihat ke jalan raya terlihatlah kereta yang dipandu  oleh ayah saya sampai saya pulang dengan hati yang gembira tak terkata .Saya harap Si Dia akan menjadi milik saya .Kekawan semua doakan saya yew .

Si Dia pandai melukis lukisannya sangat cantik dan kemas .Si Dia juga agak rapat dengan cikgu sains kesukaan saya .Si Dia melihat saya mencuci tingkap kelas .Si Dia kata saya comel bila buat semua kerja itu .Tapi saya tak suka buat semua tu .


Sebenarnya banyak lagi yang saya ingin tulis tertapi saya tak boleh tulis semua kerana sebab tertentu .Maaf .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan