CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 3 April 2011

Rela Ku Menanti


Hurm , hari ini merupakan hari yang paling teruk dalam tahun ini ...Saya tak tahu kenapa ...Semua berubah bila awak melangkah setapak demi setapak mengatur langkah keluar dari hidup saya ...Saya hilang arah tuju , hilang arah ..Setiap kali hembusan nafas yang keluar dari badah saya seperti sia-sia tak memberi apa apa makna dalam hidup saya buat masa sekarang ....

Awak terus terang saya masih mengharapkan awak kembali  pulang kepada saya ...Saya menyesal buat awak menangis kerana perangai saya yang kerterlaluan ...Saya berjanji akan buat awak sentiasa tersenyum gembira..Saya tak boleh lupakan semua kenangan kita ..Semua itu terlalu indah untuk dipadamkan dalam kotak memori saya ...Bila saya bangun dari tidur saya berharap ini satu mimpi buruk bagi saya ...Kalau boleh saya tak mahu tidur kerana saya tak mahu hadapi hari yang mendatang tanpa awak ...Hukum apa yang seberat ini ...Ini menyakit saya ...Hati saya berbekas sembilu ...Lukanya sangat dalam dan penawarnya adalah awak ...Saya masih berharap kita dapat jalinkan hubungan kita ...Itu adalah penawar yang paling mujarab untuk saya .. Awak tahu semua tentang awak masih dalam kotak ingatan saya ...

Semua ini bagaikan satu sumpahan buat saya ...Saya tak sanggup tengok awak pergi kepada perempuan lain ...Awak tolonglah saya merayu kepada awak baliklah kepada saya ...Awak satu - satunya sebab saya masih hidup sampai sekarang , awak kebanyakan kekawan saya dah mula perasan  perubahan saya ...Awak saya dah tak banyak cakap , tidak ada lagi gelak ketawa di bibir saya , tidak ada lagi kata kata riang yang saya mampu ucapakan kepada semua kekawan saya ...Jika saya berkata - kata pun itu hanya untuk menyedapkan hati saya yang terluka..Awak , saya nak balik kepada hidup saya yang normal ...Awak sedar tak awak dah bawa lari belahan hati saya pergi bersama awak tanpa awak sedari ....Kembalilah dan kita cantum belahan hati itu ....Awak ....Awak satu dalam berjuta saya setia menunggu awak kembali...

Ini satu sejarah dalam hidup saya ...Awak datang dengan satu harapan yang menggunung kepada saya , tapi saya sia - siakan ...Saya manusia yang paling bodoh ....Saya tak sedar bertapa besarnya cinta awak kepada saya dulu ...Awak sanggup buat apa sahaja untuk saya ...Awak terlalu berani dah selalu mengambil risiko yang memudaratkan diri awak untuk saya ...Gadis yang bodoh , buta , tak menghargai semua yang awak lakukan untuknya ...Saya rasa ini satu hukuman yang terlalu berat untuk saya hadapi ....Awak dah ambil sebahagian dari hidup saya ...Awak pelengkap hidup saya ..Pulanglah sayang kembali kepada yang menunggu mu disini dengan harap yang tak akan pernah luntur ....Setiap kali saya tidur kotak memori saya seperti memutar kembali detik detik bahagia kita yang sangat indah ...Dan bila saya bangun saya akan menangisi kerana saya terpaksa menghadapi hari hari tanpa awak ...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan