CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 4 April 2011

Maafkan Ku.....Sayang ....


Awak.Saya rindu awak dalam mimpi mimpi saya .Awak.Saya rindu suara awak .Awak .Saya rindu kata kata awak .Semua ini terlalu cepat untuk saya terima .Semua ini terlalu pantas berlalu pergi  meninggalkan saya dengan memori semalam .Saya masih seperti di buai mimpi - mimpi kosong dan angan -angan yang tak akan menjadi kenyataan .Seperti istana pasir yang akan roboh bila dipukul air pantai .Seperti dedaun yang kering menunggu masa di tiup angin dan akan berterbangan di udara .Saya tak sedar saya dah sia - siakan awak dahulu. Awak .Maafkan kesilapan + kebodohan + kebutan yang ada pada diri saya saat lalui .Sekarang saya sudah bangun dan menunggu awak datang menyambut tangan saya , bawalah saya ke dunia yang awak ingin .

Awak saya rasa kehilangan awak .Tubuh saya terasa terlalu ringan .Seperti tidak ada roh dalam tubuh saya .
Saya hidup tak ubah seperti maya hidup tanpa awak di sisi saya .Tidak ada lagi kata kata cinta yang dapat saya baca setiap pagi .Tidak ada lagi nyanyian syurga dari bibir awak yang selalu menjadi halwa telinga saya .Tidak ada lagi ayat ayat suci AL -QURAN yang menghiasi bibir awak yang selalu diperderngarkan untuk saya setiap malam  .Tidak ada lagi nasihat dari bibir awak untuk saya yang sangat degil .Tidak ada lagi leteran yang selalu membuat saya tersenyum .Tidak ada lagi teguran yang pedih lagi menyakitkan hati saya .Tidak ada lagi kata kata puji - pujian untuk saya .Tidak ada lagi pujuk rayu dari awak untuk saya gadis yang awak cintai dulu .Tidak ada lagi kata kata semangat untuk saya sewaktu saya hadapi ujian .Tidak ada lagi komen komen awak yang tak berperikemanusiaan untuk setiap pakaian saya .Awak saya rindu semua itu .Saya rindu saat -saat manis itu .

Semua itu terlalu manis dan indah untuk dilupakan .Bagaimana saya mahu lupakan semua itu dalam masa yang singkat.Semua kenangan itu seperti pita video yang diulang tayang dalam minda dan mimpi mimpi malam saya .Awak ingat tak dulu awak selalu kata saya macam budak budak .Awak selalu tarik hidung saya .Awak selalu cubit pipi saya sampai merah .Dengan alasan nanti sayang tak perlu bazir duit beli permerah pipi .Awak ada juga cakap hidung saya tak mancung macam Paris Hilton .So awak tarik hidung saya supaya hidung saya mancung macam Paris Hilton .Dan saya akan merajuk + pura pura sakit + berpaling ke arah lain = Awak pun akan mulakan sesi pujuk memujuk .Macam - macam awak buat , untuk dapatkan kemaafan saya .Awak selalu tangkap gambar saya secara spontan dengan alasan nak gambar simpan gambar saya yang biasa - biasa seperti tidak di buat buat .

Bila saya tengok semua gambar saya dalam handphone awak ,saya terkejut sangat .Tak sangka semua gambar saya awak simpan .Awak .Saya buta sangat masa itu .Saya masih tak nampak bertapa sayangnya awak ke saya .Saya tak nampak bertapa besarnya kasih sayang awak untuk saya .Sekarang saya kehilangan awak .Saya menyesal sangat hilang satu satunya lelaki yang sangat menyintai saya iaitu awak .Awak , saya tak tahu sampai bila saya boleh tahan hidup tanpa awak di sisi saya .





Tiada ulasan:

Catat Ulasan